aA

Podpisz petycję!

Podpisz petycję online!

Obecne przepisy nie określają terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację lotniczą. Dla pasażerów, który składają reklamację oznacza to niepewność, a linii lotniczej daje nieograniczony czas na reakcję. Konsumenci, zniechęceni zawiłym i niepełnym stanem prawnym określającym ich uprawnienia, często rezygnują z jakiejkolwiek formy dochodzenia roszczeń z uwagi na to, że nie widzą szansy na ich wyegzekwowanie lub też kwoty rekompensaty nie są dla nich wystarczająco wysokie, żeby wkraczali na drogę sądową. W porównaniu z innymi rodzajami transportu i usługami turystycznymi do jawna dyskryminacja! Chcemy to zmienić i wprowadzić 30-dniowy termin odpowiedzi na reklamację lotniczą!

Stowarzyszenie uruchomiło petycję, którą można podpisać online (kliknij tutaj) i wysłać do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawa dotyczy luki w prawie, którą wykorzystują linie lotnicze i uporczywie nie odpowiadają pasażerom na ich reklamacje.

Wiemy, że jeśli coś ma ulec zmianie, to musimy to zrobić wspólnymi siłami.

IMG_7286

Podpisujcie petycję, bo trzeba wreszcie wprowadzić obowiązkowy 30-dniowy termin, jak jest to w innych rodzajach transportu!

Podpisz petycję do Prezesa UOKiK tutaj

Razem osiągniemy więcej.
Dołącz już dziś (wpisowe tylko 70 PLN) lub zostań indywidualnym darczyńcą, przekazując dowolną kwotę na konto stowarzyszenia:

28 2130 0004 2001 0654 8325 0001

lub poprzez system płatności elektronicznych.
Wesprzyj nas