aA

Co robimy?

Nasze działania:

  • Reprezentujemy konsumentów i jesteśmy głosem pasażerów wobec decydentów.
  • Prowadzimy kampanie społeczne oraz działania na rzecz zmian w prawie lotniczym i ochronie konsumentów.
  • Edukujemy pasażerów w zakresie praw i usług w podróżach lotniczych.
  • Pomagamy pasażerom w przypadku niezadowolenia z usługi, w trakcie lub po podróży; szukając rozwiązania problemów.
  • Monitorujemy pasażerskie przewozy lotnicze w zakresie praw pasażerów lotniczych, biletów lotniczych (wykonania umów przewozu), satysfakcji z usług i przebiegu całej podróży.
  • Gromadzimy informacje i prowadzimy badania.
  • Koncentrujemy się na kluczowych kwestiach dla pasażerów, między innymi: opłaty i bilety, jakości i poziomu usług, infrastruktura i ekologia.
  • Współpracujemy z administracją rządową i samorządową, z organizacjami reprezentującymi konsumentów w Europie oraz szeroką grupą usługodawców branży turystycznej i przewozów lotniczych.

Należymy do Europejskiej Federacji Pasażerów – the European Passengers’ Federation (EPF)