aA

Skarga do Prezesa ULC

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Polsce (ULC) rozpatruje skargi pasażerów na naruszenie praw w przypadku znacznie opóźnionego / odwołanego rejsu, odmowy przyjęcia na pokład wbrew woli pasażera lub przeniesienia do niższej klasy. Skargę można skierować do Komisji Ochrony Praw Pasażerów po otrzymania od przewoźnika niesatysfakcjonującej odpowiedzi na złożoną reklamację. W sytuacji stwierdzenia naruszenia praw pasażera, ULC może wydać decyzję administracyjną. Więcej informacji wraz z formularzem skargi znajduje się tutaj.

NIE ZNALAZŁEŚ ROZWIĄZANIA SWOJEGO PROBLEMU?
Skontaktuj się z nami
Razem osiągniemy więcej!
Dołącz już dziś (wpisowe tylko 70PLN) lub zostań indywidualnym darczyńcą, przekazując dowolną kwotę na konto stowarzyszenia:

28 2130 0004 2001 0654 8325 0001

lub poprzez system płatności elektronicznych.
Wesprzyj nas