aA

Ważny głos w sprawie reklamacji lotniczych

Komisja Europejska w opublikowanych 15 czerwca br. wytycznych dotyczących interpretacji obowiązujących przepisów umieściła rekomendacje, które wcześniej były zgłoszone przez naszą organizację. Po pierwsze, zgodnie z prawem nie ma ograniczeń co do złożenia reklamacji lotniczej w dowolnym języku urzędowym UE. Na przykład do każdej linii latającej z/do Polski pasażer ma prawo pisać reklamację po polsku! Po drugie, przewoźnik lotniczy powinien odpowiedzieć na reklamację w ciągu dwóch miesięcy. To efekt prezentacji zeszłorocznego raportu Przyjaznego Latania z przestrzegania praw pasażerów lotniczych i naszego kilkumiesięcznego zaangażowania w działania na szczeblu europejskim. Dziękujemy wszystkim, którzy podpisali się pod petycjami i wspierali nas w różny sposób, co pomogło nam doprowadzić do wzmocnienia praw pasażerów. Razem możemy więcej!

Razem osiągniemy więcej.
Dołącz już dziś (wpisowe tylko 70 PLN) lub zostań indywidualnym darczyńcą, przekazując dowolną kwotę na konto stowarzyszenia:

28 2130 0004 2001 0654 8325 0001

lub poprzez system płatności elektronicznych.
Wesprzyj nas