aA

Twój lot się opóźnił lub bagaż zaginął?

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ ON-LINE

Problem podczas lotniczej podróży? A ze strony przewoźnika nawet słowo „przepraszamy” nie padło? Sprawdź, bo może należy Ci się także odszkodowanie! Ale nie znasz swoich praw lub nie wiesz jak skutecznie z nich korzystać? Rozumiemy, co czujesz w tej sytuacji. Dlatego chcemy Ci pomóc. Łączą nas podróże!

Po pierwsze, udostępniamy w przejrzysty sposób podstawowe prawa pasażerów lotniczych na terenie Unii Europejskiej.

Po drugie, zapewniamy bezpłatne e-porady ekspertów. Zapraszamy do kontaktu z nami. Preferujemy przez media społecznościowe.

Po trzecie, pomagamy dochodzić przysługujących praw. W kilka minut złóż reklamację do przewoźnika. Jeśli zrobisz to przez platformę internetową niceflight, dodatkowo Twoja reklamacja jest monitorowana przez naszych ekspertów. Obecnie platforma umożliwia złożenie monitorowanej reklamacji do wybranych przewoźników. Zasady monitoringu znajdziesz w regulaminie naszego Stowarzyszenia.

Po czwarte, jesteśmy pierwszym i jedynym podmiotem w Polsce, uprawnionym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, do prowadzenie polubownego postępowania po-reklamacyjnego w transporcie lotniczym.

Masz problem z przewoźnikiem? Działaj!

reklamacja online

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ ON-LINE