aA

O nas

Pierwsze w Polsce stowarzyszenie pasażerów lotniczych – GŁOS PASAŻERÓW! 

Jesteśmy pierwszą i unikalną organizacją na terenie UE monitorującą reklamacje pasażerów lotniczych. Dzięki zebranym danym możemy proponować i wpływać na zmiany w prawie lotniczym i ochronie konsumentów w Polsce.  Wprowadzamy także konkretne i praktyczne rozwiązania. Przykładowo celem umożliwienia pasażerom linii lotniczych korzystania z ich praw w przyjazny i prosty sposób, wspieramy internetowe mediacje (Pozasądowego Rozwiązywania Sporów). Pośredniczymy pomiędzy pasażerem a linią lotniczą, za zgodą obu stron. Promujemy także usługi i produkty przydatne pasażerom w podróży lotniczej. Lubimy nowe rozwiązania, które zwiększają komfort i zadowolenie pasażerów oraz konkursy. Tak rozumiemy przyjazne latanie!

 

odszkodowanie za opóżniony lot

 

Pomagamy pasażerom, którzy:

  1. poszukują informacji o usłudze lotniczej
  2. doświadczyli opóźnienia lub odwołania rejsu
  3. spędzili kilka godzin w samolocie stojącym na płycie lotniska
  4. podróżowali z bagażem, który uległ zniszczeniu lub zaginął
  5. doznali dyskryminacji ze względu na ograniczoność ruchową lub inną
  6. są niezadowoleni z poziomu usługi lotniczej
  7. nie zgadzają się na stosowanie ukrytych opłat w cenach biletów
  8. starają się o rekompensatę za poniesione niedogodności w podróży

 

Misją naszej organizacji jest:

  1. zapewnienie korzystnych i przejrzystych warunków umów dla podróżujących
  2. wspieranie rzetelnej obsługi pasażera
  3. promowanie dobrych praktyk stosowanych przez uczestników rynku
  4. upowszechnianie osiągnięć technologicznych i standardów w podróżach
  5. wzrost zadowolenia pasażerów

 

Odszkodowanie za opóźniony lot

 

Stowarzyszenie Praw Pasażerów „Przyjazne Latanie” przyjmuje następujące kluczowe wartości we wszystkich aspektach swoich działań. Wartości te kierują naszym wewnętrznym kodeksem postępowania.

Zaangażowanie i profesjonalizm – angażowanie się na rzecz misji organizacji jest naszą siłą. Zaangażowanie jest połączone z profesjonalizmem działania w osiąganiu naszych celów.

Zaufanie i szacunek – nasza kultura organizacyjna opiera się na budowaniu wzajemnego zaufania, poprzez szacunek, przejrzystość i odpowiedzialność w kontaktach.

Rozwój człowieka – nasza organizacja przyciąga, inspiruje i wzmacnia zarówno członków, współpracowników, jak i sympatyków, aby wspólnie osiągnąć nasze cele. Cenimy osoby pracujące na rzecz organizacji i zwiększamy potencjał każdego człowieka. Obowiązki są przyporządkowywane na podstawie umiejętności i potencjału ludzi.

Dzielenie się wiedzą – stymulujemy wymianę wiedzy, wzajemne uczenie się i otwarty dostęp do informacji.

Koncentracja na zmianie – skupiamy się na wynikach i działaniu na rzecz realizacji celów, a nie na problemach.

Nowatorstwo –  zachęcamy ludzi do rozwoju i umożliwiamy im podjęcie ryzyka i uczenie się na własnych błędach.

Stowarzyszenie działa w oparciu standardy organizacji pozarządowych (NGO) i monitorujących (WATCHDOG) zapisane w niniejszych kartach zasad.

Więcej informacji o stowarzyszeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej BIP.