aA

Rezultaty pozasądowych postępowań

W ciągu trzech miesięcy pasażerowie skierowali do naszego koncyliatora ponad 25 wniosków z prośbą o  pozasądowe rozwiązanie. Większość reklamacji dotyczyła opóźnionych lotów i zagubionych bagaży. Ponad połowa przeprowadzonych postępowań zakończyła się zawarciem porozumień. W 80% spraw pasażerom przyznano rekompensaty. Wysokość kwot wahała się pomiędzy 50 – 600EUR w zależności od rodzaju i okoliczności zdarzenia. W przypadku przyznania rekompensaty, 100% kwoty była przekazywana na konto bankowe pasażera.

positive-feedback

W polubownym rozwiązywaniu sporów wzięło udział pięć linii lotniczych. Co warte podkreślenia, średni czas rozwiązywania sporu wynosił dwa-trzy tygodnie od chwili przekazania wniosku przez pasażera do koncyliatora. Wliczając czas przekazania rekompensaty na rachunek bankowy pasażera sprawy były załatwiane w ciągu dwóch miesięcy. Dzięki sfinansowaniu postępowań z  grantu, koncyliacje były darmowe zarówno dla pasażera, jak i linii lotniczej .

Razem osiągniemy więcej.
Dołącz już dziś (wpisowe tylko 70 PLN) lub zostań indywidualnym darczyńcą, przekazując dowolną kwotę na konto stowarzyszenia:

28 2130 0004 2001 0654 8325 0001

lub poprzez system płatności elektronicznych.
Wesprzyj nas