aA

Sprawę warto załatwić polubownie

Wnioski płynące z najnowszych badań społecznych nt. polubownego rozstrzygania sporów konsumenckich (ADR) w Polsce, przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, zachęcają do stosowania tej formy rozwiązywania sporów na szeroką skalę. 71% klientów uznaje, że firma o nich dba, jeśli zgadza się na polubowne załatwienie sprawy. Przewiduje się, że w ciągu pięciu lat liczba spraw podwoi się i wyniesie około 45 tysięcy rocznie. Najważniejsze zalety stosowania ADR dla klientów, jak i przedsiębiorców to m.in.:

  • szybkość
  • minimum formalności
  • niewielkie koszty
  • skuteczność
  • bezstronność
  • elastyczność
  • brak rozgłosu
  • systemowość

Cały raport i więcej informacji jest dostępnych na stronie UOKiK.

Razem osiągniemy więcej.
Dołącz już dziś (wpisowe tylko 70 PLN) lub zostań indywidualnym darczyńcą, przekazując dowolną kwotę na konto stowarzyszenia:

28 2130 0004 2001 0654 8325 0001

lub poprzez system płatności elektronicznych.
Wesprzyj nas