aA
Zaloguj się Przyłącz się i wspieraj przyjazne latanie

Nasi eksperci

IMG_6959

Naszą pasją jest pomaganie!

eksperci oraz specjaliści z wieloletnim doświadczeniem

Jednym z powodów powstania Stowarzyszenia Przyjazne Latanie była chęć pomagania pasażerom lotniczym. Gromadzimy ludzi z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze pasażerów oraz rozpatrywaniu reklamacji i skarg. Komptencje i profesjonalizm stanowią o naszej wiarygodności.

O TEJ STRONIE
Prowadzimy stały monitoring egzekwowania praw pasażerów lotniczych w UE. Przestrzeganie praw konsumentów i jakość usług wzrasta z liczbą wyrażanych opinii przez nas samych – pasażerów! Stworzyliśmy przyjazny sposób monitorowania (s)PRAW PASAŻERÓW, celem udzielania pomocy i znajdywania rozwiązań. Zgłoś nam swój problem (reklamację, skargę) do monitoringu!
Zgłoś sprawę
Pytania i odpowiedzi

Prawo do informacji oraz wyrażenia opinii (bycia wysłuchanych) są jednymi z podstawowych międzynarodowych praw konsumentów tj. pasażerów lotniczych.

Zobacz przykładowe pytania i odpowiedzi
Case Study
Pani Beata z Warszawy

Sprawa przyjęta do monitoringu. Po trzech tygodniach od udzielonej przez nas bezpłatnej pomocy pasażerka otrzymała odszkodowanie na kwotę ponad 350EUR...
Zapoznaj się z całą historią