aA
Zaloguj się Przyłącz się i wspieraj przyjazne latanie

Nasi eksperci

IMG_6959

Naszą pasją jest pomaganie!

eksperci oraz specjaliści z wieloletnim doświadczeniem

Jednym z powodów powstania Stowarzyszenia Przyjazne Latanie była chęć pomagania pasażerom lotniczym. Gromadzimy ludzi z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze pasażerów oraz rozpatrywaniu reklamacji i skarg. Komptencje i profesjonalizm stanowią o naszej wiarygodności.

O TEJ STRONIE
Prowadzimy stały monitoring egzekwowania praw pasażerów lotniczych w UE. Przestrzeganie praw konsumentów i jakość usług wzrasta z liczbą wyrażanych opinii przez nas samych – pasażerów! Stworzyliśmy przyjazny sposób monitorowania (s)PRAW PASAŻERÓW, celem udzielania pomocy i znajdywania rozwiązań. Zgłoś nam swój problem (reklamację, skargę) do monitoringu!
Zgłoś sprawę
Mapa (s)PRAW

Prezentujemy mapę spraw lotniczych, czyli miejsc rozpoczęcia podróży (odlotu), podczas której doszło do możliwego naruszenia praw pasażerów, a sprawa została zgłoszona przez pasażera i przyjęta przez nas do monitoringu.

Zobacz mapę miejsc
Case Study
Pani Beata z Warszawy

Sprawa przyjęta do monitoringu. Po trzech tygodniach od udzielonej przez nas bezpłatnej pomocy pasażerka otrzymała odszkodowanie na kwotę ponad 350EUR...
Zapoznaj się z całą historią